Wikia

Een compleet overzicht van alle fanons op de wiki onderverdeeld in verschillende criteria. Voel je vrij om ze te lezen, erop te reageren en zo de schrijvers te motiveren om de fanons af te maken. Tot nu toe worden alle verhalen alfabetisch ingedeeld.

Alfabetisch Edit

Logo Beschrijving
Een wereld van ijs omslag

Een wereld van ijs door Zefred

Een gymleader in Alto Mare laat zijn gym na aan zijn twee kinderen. Zij krijgen het zeggenschap over de gym, de watershows en de schoonheidswedstrijden. Het is een zware en drukke taak, zeker als de kinderen helemaal niet in hun vaders voetsporen willen treden.

Eerste prioriteit hoofdlogo

Eerste prioriteit door Mvs109

Eerste prioriteit is een reeks verhalen in ontwikkeling die zich afspelen rondom de Pokémon Rangers. Zo heb je Jack Walker en Thura Smith, hoofdpersonen uit Bitterzoet, die ieder moreel besef zijn verloren in hun strijd met de grootste eco-criminelen aller tijden.

In Drifloon drama krijgt stagiar Kayn Wild het moeilijk wanneer een opdringerige drifloon zijn al plannen om voor de Kalos League dwarsboomt.

En dan is er nog mevrouw Claire, uit Een missie te ver. De ex-topranger die nu doceert aan de Ranger school. De toon is gezet. Het verhaal kan beginnen. Is het welzijn van pokémon werkelijk 's werelds eerste prioriteit?

Oneindig Duister logo 1

Oneindig Duister door Zefred

Wanneer Zero probeert om koning van de Omgekeerde Wereld te worden, weet niemand dat er nog iemand in dit duistere plan verwikkeld is. Draka en Zero vormen een hecht team en weten bijna hun doel te bereiken. Maar dan... Na hun mislukking moeten ze onderduiken. Maar waar? Zero werkt zich weer eens in de problemen en Draka ziet de dood in zijn ogen.

Vlammen verhaalomslag 1

Vlammen door Izumi2001

Samantha Blaze is tien jaar, en dat betekend dat het tijd is voor haar Pokemon reis. Samen met haar Ponyta Striker, haar Cyndaquil en haar nieuwe vriend Alex met zijn Chikorita doet ze mee aan de Jotho League, met als doel een Pokemon meester te worden en een eigen Gym te beginnen. Samen maken ze de spannendste avonturen mee!